VELKOMMEN TIL KIDSHOLDET!

Om mandagen træner de yngste af klubbens medlemmer, det er for dem, der er 5-10 år.

Her tages der ekstra hensyn til de små energibomber, der måske har lidt sværere ved at koncentrere sig i længden. Derfor er der en smule leg på dette hold.

Hovedfokus ligger dog stadig på, at de skal lære karate. De vil stadig blive trænet i og lære de samme teknikker som de lidt ældre, der træner på klubbens andre hold.

På kidsholdet træner vi bl.a. børnenes smidighed, styrke og motoriske evner.
Kidstræningen forbereder børnene på at skulle op på det voksne hold og giver børnene grundstenene til karate.
Vi optager nye kids ved sæsonstart i Januar og August. Vi glæder os til, at du kommer og træner med!

Hvordan
starter vi?

Trænings tidspunkt: kl. 17.00-18.00
Pris: 250 kr. halvårligt

Hvis dit barn gerne vil prøve karaten af, så anbefaler vi, at I kommer ned i dojo'en og enten ser med fra sidelinjen eller prøver at være med. Så kan I se om det er noget for jer og jeres barn, inden I tilmelder jeres barn.

Kids-holdets instruktører er super søde og imødekommende og vil tage godt imod jer.

OBS!
Vi er altid glade for at få nye medlemmer, dog er kids-holdet et attraktivt hold som ofte er fuldt booket. Vi anbefaler derfor at I kontakter klubben, og sikre jer at der er frie pladser. I er dog altid velkommen til at kigge forbi i første omgang.

FAQ

Spørgsmål: Hvad hvis mit barn træner sammen med en kammerat og den ene er gammel nok til at skulle rykke op på det næste hold. Kan de så ikke fortsætte sammen længere?

Svar: Selvom vi siger grænsen er 10 år for det næste hold, kan der godt laves enkelte undtagelser. Man skal dog være klar og moden til det. Vi kigger altid på det med fornuft, så alle får mest ud af det.