Instruktørseminar for børne- og junior instruktører

10mar10:0016:00Instruktørseminar for børne- og junior instruktører

Event Details

Den 10. marts samler vi instruktører fra hele landet til et inspirerende instruktørseminar. I år vil vi have fokus på, hvordan man skaber disciplin på holdene, og hvor grænsen går i dagens Danmark. Derudover har vi flere andre emner, som vi vil gennemgå via erfa-udveksling og gruppearbejde.

Seminaret foregår i DKU regi, men andre kontakt-karate klubber er velkomne til at deltage. Der vil blive serveret en let frokost samt kage om eftermiddagen.

Seminaret er primært målrettet de instruktører og assistenter, som til dagligt planlægger, tilrettelægger og gennemfører undervisning af børn og juniorer. Alle andre instruktører, herunder chefinstruktører er også velkomne.

Seminaret holdes i Roskilde Karate Klub den 10. marts 2018. Det er gratis for instruktører og hjælpeinstruktører i Dansk Karate Union. For instruktører fra andre organisationer er prisen 50 kr.

Tilmeld dig seminaret senest den 1. marts på denne hjemmeside:
www.dkujuniorer.nemtilmeld.dk

(Saturday) 10:00 - 16:00(GMT+00:00)