Graduering Kids - Torsdagsholdet

31may18:0019:00Graduering Kids - Torsdagsholdet

Event Details

Graduering er en prøve, hvor et medlem skal vise den kunnen de har opnået i løbet af en træningsperiode.

Vi afholder som regel graduering 2 gange årligt. Før sommerferien og før juleferien.

Graduering for Kids foregår i Dojo’en hvor træningen plejer at foregå.

Der er INGEN tilskuere til graduering. Der skal ligeledes være ro på gangarealer og lign. så vi kan koncentrere os.

Graduering foregår i Karate Gi. Så skal man til graduering første gang, så er det senest nu der skal anskaffes en gi.

Man kan komme til graduering, når man har trænet siden Januar. Dette for at kunne nå at opbygge den fornødne viden og dermed kunne bestå sin graduering. Så hvis du er startet på Kids holdet efter udgangen af Januar, skal du ikke til graduering denne gang.

Din instruktør kan lave enkelte undtagelser fra denne regel, men holder sig normalt til ovenstående. Er i tvivl, så spørg om du skal til graduering.

Graduering koster 50 kroner.

Hvis det er første gang du er til Graduering, så kan du efter bestået graduering også købe et rødt bælte.
Det koster også 50 kroner.

Time

(Thursday) 18:00 - 19:00(GMT+00:00)

Ahlmannsparken, Gråsten Karate Klub

Ahlefeldvej 4, 6300