Weekend Lejr - Højer

06sep(sep 6)17:0008(sep 8)15:00Weekend Lejr - Højer

Hvad sker der?
Gråsten Karate Klub afholder traditionen tro weekendlejr i Højer beliggende i Sønderjylland. Både unge og gamle er velkomne på lejren, som vil foregå i naturskønne omgivelser på Højer efterskole, tæt på vand og strand. Der vil blive trænet kihon, kamp og kata og være sjove konkurrencer undervejs. Faciliteterne og maden er perfekt for en weekend, og overnatningen vil foregå i diverse klasselokaler på efterskolen. Der vil være rig mulighed for at møde andre karatekas og danne nye venskaber på tværs af klubberne. Det hele går løs fra fredag d. 6. september til søndag d. 8. oktober.

Hvad skal man medbringe?
1-2 gi’er, bælte, løbesko, beskyttelse til kamptræning, tøj, liggeunderlag eller madras, sovepose eller dyne, sengetøj, toiletsager m.m

Tid og sted
Lejren starter fredag d. 06. september kl. 17.00 og slutter søndag d. 08. september kl. 15.00. Indkvartering sker fredag mellem kl. 17.00 og 18.30. Adresse: Nørrevej 68, 6280 Højer

Instruktører på lejren
Igen i år, er vi så heldige at få besøg af Senpai Klaus Falk, Shinryokudan karate klub. Derudover vil de vanlige instruktører fra Gråsten og Aabenraa også deltage i lejren

Hvem kan deltage?
Lejren er for alle der er medlem af Dansk Karate Union, og for alle grader.
Vi har ingen direkte aldergrænse men 10 år er en god rettesnor. Man skal kunne deltage seriøst i træningen og kunne klare sig selv med omklædning, bad m.m. – Vi hjælper naturligvis alle hinanden, så nye og yngre også er med.
Dette er ikke en Kids lejr. Dertil har vi kidsovernatning.

Tilmelding og pris
Seneste tilmelding skal ske d. 26. August via nemtilmeld på gkk.nemtilmeld.dk/4 . Prisen for lejren er 600 kr. pr. deltager. Prisen dækker alle måltider samt overnatning og træning med forberedte instruktører.

Slik på lejren
Der vil på lejren være mulighed for at købe slik til rimelige priser. Så det kan være en fordel, at have lidt småpenge med.

Kontakt
Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os på nedenstående mailadresse.

info@graastenkarateklub.dk

Samtykke
Husk at sætte flueben i at give samtykke til, at fremgå på offentlig deltagerliste, så dine venner kan se at du deltager.

6 (Friday) 17:00 - 8 (Sunday) 15:00(GMT+00:00)

Højer Efterskole

Nørrevej 68, 6280 Højer