Fælles afslutning og Kidsgraduering

19jun17:0020:00Fælles afslutning og Kidsgraduering

Event Details

Mandag d. 19. juni afslutter vi sæsonen fælles, hvor alle vores medlemmer, både vores Kids, de unge og de voksne er med.

Vi starter kl. 17.00 i Alnor strandpark.
Her træner vi ved stranden som vi typisk gør til sommerafslutningen. (Vi kan godt blive våde)
Herefter løber vi samlet hjem til karate klubben. Forældre må gerne køre efter og samle op, hvis det skulle blive nødvendigt. Husk evt. håndklæde at lægge på sædet i bilen.

Vi slutter af på traditionel vis lige uden for Ahlmannsparken. Umiddelbart efter afslutning, kan kids få deres snipper eller bælter.
Derefter går vi gennem kælderen ned i omklædningen og klæder om / går i bad.

Kantinen tænder op i grillen imens, så man kan købe en pølse / pommesfritter eller hvad vi nu kan have, mens vi hygger og snakker med hinanden før vi går på sommerferie og først ses i August igen.

Håber vi alle ses.
Afslutningen er for alle og kræver ingen tilmelding.
P.S. Huske at melde jeres kids til gradueringen. Link til tilmelding hvis nogen har mistet mailen: https://gkk.nemtilmeld.dk/30/

(Monday) 17:00 - 20:00(GMT+02:00)

Ahlmannsparken, Gråsten Karate Klub

Ahlefeldvej 4, 6300